HELLO ! peace be upon you readers.semua kisah telus dari hati putih suci. cetusan tangan kanan.come on reader"s be my follower and leave your link .kerjasama anda amat dihargai. tenks yaaaww !

Tuesday 23 August 2011

masih mengidam ( ^,^ )

sekarang dah hari ke 23 kite berpuasa kan. haish ! penat dah aku cari, penat dah aku usha semua bazar. tapi tade jugak rezeki aku kan. sebenarnye aku mengidam sangat nak makan rojak ayam. dari first day puasa lagi aku nak makan rojak ayam ney. tipu lah kalau aku cakap tade kedai yang jual kan. aku dah pergi semua jenis kedai kat bazar jengka ney. ade tuh memang ade yang jual tapi bile time aku tanya je dieorg semua same je jawabnye. " rojak dah abes bang, tinggal rojak mee ney jee." hangen jugak lah kan. tapi nak buat macam mane dah tade rezeki. bulan ramadhan pulak tu.hari selasa untill khamis jadual aku pack gile ohh. petang baru abes kelas. masenye nak cari rojak ayam kan. kawan ade kan ? ape gune ? haaa klau aku suruh dieorang cari pun masih jawapan yg same. "tadelahh, abeslahhh" weyhh nak sangat makan rojak ayam ohhh. tape tape aku akan pastikan bile aku dah balik umah nanti aku dapat makan rojak ayam ney. ta sabar nak balik rumah leerrr. =,=


terliur ohhhh

No comments:

Post a Comment